GTA 5 FAILS & WINS #54 (BEST GTA V Funny Moments Compilation)

Над видео могла бы быть ваша реклама.
71138 ratings | 3766608 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


GTA 5 FAILS & WINS #54 (BEST GTA V Funny Moments Compilation)

GTA 5 Funny Moments & Fails Gameplay! Grand Theft Auto V Best Wins & Stunts Compilation 👑 Submit your GTA V Clips here!: ◀ ► If you want to see more make sure you SUBSCRIBE and turn on all notifications! :) ► Submit a clip! ► Store: (Gamer Hoodies, Tees, Hats) ► Social: • Facebook: • Twitter: ▼ Players featured in this episode, thanks everyone!: (In order of appearance) WOZENZ: Hawkman6145 • 660Games: AtomBubble Teodor_Ufa tadas88 ThatKdMack stephengoodwin Njcameoman: PaleBabyKing69 Joseph4121 wheelingzack: PvlBlkPln: yoloRTXXL Its_Jussy Jack: xVemux: MrBuckWonderful qProne: Trent0128: XX_KING_TACO_XX bartvdje RocketBunnyR35 PackAttack2122 Mythematic: OBGTGM: Li Fabzooka iL jamesbaker1987: pAraxE Baha_1905: Spartan117-Jojo FrostBitn: Brennen Switchback777 Hex Warfare: NastY_x_BlacK PiggyBag xXA-BarriosXx: NinjaMonkeyExo: One2Rex vPrime-Shiftv: Teletuppie17 Ender20031 ClownishAxe: Carety2000 MrSkillz16 XxClub5TEPxX: FarmerFran12 Haki: AcRaPoLiS: Baconator420wtf: M47 SNIPER xZepTiiKx Anex_Squint: Locustkilla17 ► Tracks: The Way it Goes - Brock Berrigan Listen on Spotify: Speed of Light (Andy C Remix) - Pegboard Nerds Listen on YouTube: ★ Please note: Prestige Clips has permission to feature the clips you see. Extra edits by Prestige Clips. If you steal any clips there will be consequences from the original owners or myself. Thanks to everyone who submits their clips to make these videos possible! :) Prestige Clips thumbnails are also protected by copyright and stealing them will result in copyright strikes. Thanks for watching! -Marcus, Prestige Clips

Comments to the video: GTA 5 FAILS & WINS #54 (BEST GTA V Funny Moments Compilation)

Kevin Alaya 8 days ago
1:31 his laugh though 🤣🤔
Tyler Trilling 10 days ago
I wanna send it to presleesla!
Tammeryn Pitts 13 days ago
3:32 when you get a car crash and you get out suddenly somebody shot multiple dart bullets at you
mahib GD 13 days ago
So hard say prestige clips
motelfreak 17 days ago
1:33 wtf is that laugh lmao
Yahir Is lit 19 days ago
9:03 was doc Hudson from cars 3
Dominikb 2008 cz 19 days ago
cz 😍😍😍😍
Raptor Royale 29 days ago
can i use this clip on my channel?
Jaś Tymj 1 month ago
bo wszyscy polacy to jedna rodzina
RAD Sounds 1 month ago
prestige clips,how to send my clips to you
Dakotz Turtlez 1 month ago
MASHPOTATO
Dakotz Turtlez 1 month ago
I ALWAYS need to know when you make a new video Notifications on forever
JW18 1 month ago
2:44 is sad :(
Polski Keps 1 month ago
polskiedzieciwgtaV
poku official 1 month ago
Nice video
Werner Smith 1 month ago
Prestige what the win part songs name pl tell me
TH3W0LFG4M1NG 1557 2 months ago
3:50 What?????
YUSUF EZEROĞLU 2 months ago
Harika çok güzel ve komik harika awesome
omar guardado 2 months ago
😂😂😂😂😂hohoho
QuQ 3 months ago
9:06 fucking legend
wanda singletary 3 months ago
lol 3:29
rick dijkstra 3 months ago
Dance asset opposite long use grave heart successfully mark hire.
Pilar Pitoy-Tienda 3 months ago
You can make videos of fails of call of duty or any other game
Jorje Angel 3 months ago
Like si solo ves los fails
ismet özgür 3 months ago
do Go 3 months ago
Lol 2 cz omg xD am czech😂
Redpops0105 3 months ago
The way you edited those buses though lmao
Xaptus_4 Living Mice∞. 3 months ago
5:42-10:18 most blissful GTA experience ever.
Fiak 28 3 months ago
škoda že tam není Slovensko
birfi 2 months ago
Fiak 28 ale je tam 2krát česko
Casey Harvey 3 months ago
I love presteage clips do you guys think you can make one clip back round song I am the one
Furry Lover 3 months ago
3:55 😂😂
legendary drug dealer 2018 3 months ago
What was the song name in the beginning?
Dud Man Thing 3 months ago
3:52 intro to the magic schoolbus
wolf king gamer 3 months ago
0:48 karma at its best
Michael Gourneau 3 months ago
0:31 lol
Debra Sellers 3 months ago
Prestige your getting very popular 😃👏👍
ForestPhantom 37 4 months ago
Dumb
Dante Meckel 4 months ago
Fina destinetion 5:38
Nick Goof 4 months ago
4 15
Mr Doge 4 months ago
3:04 Polska POLAND
Robin Hood 4 months ago
Song at 5:50? It’s the second song.
Xaptus_4 Living Mice∞. 3 months ago
Robin Hood Speed of Light Andy C Remix
Brennen Oliver 4 months ago
6:46 THAT WAS MY NAME!!!!
Chito Consolacion 4 months ago
Don't Crash The Truck And It's A Poop
EthanPresley2006 4 months ago
There was one moment I know that I would think would fit right in
zbita kroplowka 4 months ago
3;01 polisch yeeeeey polacy rodacy jestem z wami xddddddddddddddddddd
BratHeringTV CrechenderLP 4 months ago
1:32 that laughter.
Akeno Zula 4 months ago
5:28 is that a jew?
Bendy Gamer 4 months ago
8:00 YAY I MADE IT ;D
Bendy Gamer 4 months ago
Epic video!!
Hjorten 4 months ago
1:54 Now confirmed the online character can actually speak!
King Dk 4 months ago
you are fucking nice
KA Show 4 months ago
0:05 Oh jeez rick
Wawa Skittletits 4 months ago
0:32 wtf
Śruba dedsec 4 months ago
Kto z Polski
Vanilla Finesse 4 months ago
9:15, they say he is still flying to this day.
Joey Wassink 4 months ago
Er waren veel nederlanders hier ;) Vind je het gek NL is gewoon de beste
Christian Lindhardt 5 months ago
0.26 Du taler god engelsk
Thomas The Train 5 months ago
The guy at the beginning sounds like Morty from Rick and Morty Like if agree
Xaptus_4 Living Mice∞. 3 months ago
Thomas The Train omg yes it does
Tandrarine 5 months ago
0:31
xboxplayz 5 months ago
Song name 5:50
Tammeryn Pitts 11 days ago
Speed of light Andy c remix
Xaptus_4 Living Mice∞. 3 months ago
xboxplayz Speed of Light Andy C Remix
Random Videos 5 months ago
I made it to the end.👍👍👍👍
Drake Tame 5 months ago
5:41 they should put a rko meme right there, its perfect
Fire Hazard 5 months ago
Watch this video at 2x speed
Teny CZ 5 months ago
6:06 Lol This Guy Is From my Country
Super Ki Dimensions 5 months ago
Hex Warefare is lit
DIY Lifehacks - And More 5 months ago
The first one is from My country
MrMeškis LT 5 months ago
Kas ziuri Lt?
Jason Nguyen 5 months ago
2:47 Take out the n in runde and it will spell what the other people aredoing to Jack
ДАЛ FUN 5 months ago
)))ЛОЛ))
ZzZzTHEFLAMEZzZz 5 months ago
Your videos are awesome, Presleesla. Keep it up.
Tryhard Gam3r 5 months ago
4:00 when you take marejuna for the first time
nicolas delval 5 months ago
very funny the motage with bus
Gabreil Maravilla 5 months ago
Hey prestige clips that's good putting Philippine players in video I now I'm not a gamer but I'm a pilipino thanks:)
Kenny The Gamer 5 months ago
You come from Australia?
A Janitor 5 months ago
4:11 is amazing lol
Midnight Ruby 5 months ago
I wanna know the song at 2:45 x3
JamTap 5 months ago
1:34 when you accidentally turn the water hose too fast
XENON 5 months ago
Its my favorite channel prezeezzla
MAD SCIENTIST 5 months ago
Can we use that boost in ps4
The Star 5 months ago
Aap muj ko batado
The Star 5 months ago
Bhai me aap ke gameplay hindi me apne channel me dekadu to
109367 5 months ago
Excuse me, my car! lol poor Trevor, that pilot would be lucky if he died in that crash lol
typowy mietus 5 months ago
3:00 polak
Clementine Retro 6 months ago
Ooohhh hats
Clementine Retro 6 months ago
Prestige is AWESOME
Daniel Tierney 6 months ago
1:12 he took so many attempts that trevor grew a beard in the time it took
Vili Dragasevic 6 months ago
0:44
B Mihai 6 months ago
what gamemode is at 7:49 ???
ZiomXDpl L 6 months ago
3:03 Polaki ;D
Ben Rawlings 6 months ago
Dude I almost gave in to the recalculating part
Morgan Chever 6 months ago
4:01 hahahahaaaaaaaaaaa Im dead
Szczecinator 6 months ago
5:22 thats purple girl flying
Armando Blanco-Naranjo 6 months ago
0:12 I landed it! **hits the ground** NO!
Tanikka Bonner 6 months ago
You is a good player😁😁
The RaiJi 6 months ago
9:46 what mod in gta5?
Kakaję I 6 months ago
Is prestige clips Australian?
SlahsPlash 6 months ago
0:44 KARMA
King Neps 6 months ago
I like My thematics one
Laura Sanchez 6 months ago
4:01 LMAO
Klio Life 6 months ago
О, наш хохол в видео