1 STICKY NADE VS 30 PLAYERS! (Fortnite FAILS & WINS #11)

Над видео могла бы быть ваша реклама.
44878 ratings | 2689170 views
Под видео могла бы быть ваша реклама.


1 STICKY NADE VS 30 PLAYERS! (Fortnite FAILS & WINS #11)

Fortnite Battle Royale Funny Moments, Fails & Wins Compilation ► SUBSCRIBE for the BEST weekly Fortnite Episodes!: • Submit a Fortnite clip!: ► Prestige Clips Official Merch!: ► Submit a Fortnite clip!: ► If you want to see more make sure you SUBSCRIBE and turn on all notifications! :) ► Social: • Facebook: • Twitter: ▼ Players featured in this episode, thanks everyone!: (In order of appearance) • FAILS/FUNNY MOMENTS: ChicaLive: kallenkassitv2yt: Fabian2jz: bitro-34: CaRLoS_1516 almondmilk.1: the_londons5: bryanomahony7: Robo333: Festive_slayer09: RazeFN: Nezba: iSk8errr: Loserfruit: ★FUNNY MOMENT COTW: SenseiFisher: • EPIC MOMENTS: Zack9734: joshbsbl11: Moms sphaghetti: vMAMMOTHv IDanceGood: AWildCharizardTV: Kalluminum: kingSKthe1st Раris: Ttv.Turtlenade: eman370000: Dz Tetrax: AmarCrn: ilDotexeli: dirkle LXCAS14: Quailty is good: Yahiamice: GoDZeoN: Futabitwitmahans: AgreedSpore19 ZimeZy: babio2 Mýlan Bobby Tarantino: Ratty08: Henrybroshar: MrBossMan605 somekid1337: ★EPIC MOMENT COTW: p2wr: ★ Please note: Prestige Clips has permission to feature the clips you see. Extra edits by Prestige Clips. If you steal any clips there will be consequences from the original owners or myself. Thanks to everyone who submits their clips to make these videos possible! :) Prestige Clips thumbnails are also protected by copyright and stealing them will result in copyright strikes. Thanks for watching! -Marcus, Prestige Clips

Comments to the video: 1 STICKY NADE VS 30 PLAYERS! (Fortnite FAILS & WINS #11)

Prestige Clips 4 months ago
How fast can we get 50k likes? ► Submit Fortnite clips here!:
Joe Abirizk 1 month ago
I don't have a good time waster but Prestige Clips
MASH POTATO Man 1 month ago
You are not going to you fucking clickbaiter
Inferno 139 1 month ago
QءءءءءءءءءءءءشءءظءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءضشءءءءءءءءءwwQq__-شظww Clips ء
قناه أحمد أنور 1 month ago
نففنبنهبنبهق
Thomas Clark 1 month ago
Prestige Clips over a month and a half, going on two
Đãđøx 10 days ago
5:57 wtf 5000 killl
kalpas 92 20 days ago
5:58 wtf???
Isaac fost Frost 21 days ago
Don’t press read more
IRON BIG TV 22 days ago
ישראללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל קרא עוד
Jesus Batista 23 days ago
K,
xbox4430 29 days ago
6:00 look at his kills
jorge esteban di bello 1 month ago
0:40 aifuafnsuihgud us hfuaifhs JIMMY!
EstoEsUnaPregunta 1 month ago
3:37 thanks
xd Sniper907 1 month ago
So HD’s name is Jimmy?
Rompedor de Circuitos 1 month ago
6:01 5000 kills?
Zac Peacock 1 month ago
Look at his kill feed 5:58
Adam Muñoz Sánchez 1 month ago
5:57 WTF THE killls
PRO GAMER 1 month ago
5000 kill wtf 5:59
Alexis Huet 1 month ago
WTF 5000 kilo Time 6 03
Smo ke 1 month ago
5:58 5000 kills what
Gta v Best pleyar 1 month ago
Plz plz check my yt i uplouad video my best noscope plz check it ,you kings
Géography morrocan top 1 month ago
7:46 is morocco
jerome tihema 1 month ago
Why do boys always scream when they get a sniper kill
SuperRaz Gamer 2018 1 month ago
I am from the israel
QrniX - 1 month ago
palestine*
Chameleon 7k 1 month ago
5:59 how many kills does he have????
col parker 1 month ago
4:52 it was at this moment. 😂😂😂😂😂😂😂
FilipekEVER 1 month ago
5:57 chacker 5000+ kills
Mikkel Nossum Haugsrud 1 month ago
I got click baited
Nah Nah 1 month ago
4:48-5:05 SONG NAME PLEASE
keegan cook 1 month ago
5:57 look at his kills
SquishyBer 1 1 month ago
israel the best
Christofer Davis 1 month ago
10:01 PUMPGUN
TCIAL 1 month ago
Music 9:27 ?
Army Of Carats 1 month ago
Seventeen- dont wanna cry
Roland Kovács 1 month ago
Wooooow
Diamortal WaterGames 1 month ago
6:02 kills.
Gott Höchs 1 month ago
4:50 I heard him crying: Alahua Akbar.
just chill 1 month ago
3:11 she got touched in her private square
שמעון צרפתי 1 month ago
ישראליםןםםן
ბიძინა ივანიშვილი 1 month ago
6:00 How Many kills have this player ????? :WOW:
Famous Rapper 1 month ago
like jos oot suomalainen like if you in finland
itz legion 1 month ago
How he get 5000 kils
AstronAl 1 month ago
4:52 😂😂😂😂😂😂😂 that face
Arturo Tabe 1 month ago
5:58 look the kills
foo oof 1 month ago
5:58 the kill count was photoshopped
TFX_ topi 1 month ago
Suomi
דור אזולאי 1 month ago
אני הישראלי היחיד?
Kelly Moody 1 month ago
5:59 the guy has 5000 kills
XxXRevengeXxX17 X 1 month ago
2:46 what is wrong with these default players DAMN learn how to play right at least😂🤦🏻
Alberto lopez 1 month ago
Mariano Jimenez 1 month ago
CLICKBAIT
TheBlue Gamer 1 month ago
4:38 those two people that got stuck was me and my friend
Assassingamer13 1 month ago
4:49 he looked up like well.shit
Lamapeace xx 1 month ago
I thought it would be click bait but finally I mistaken :D
TeaF M 1 month ago
6:00 look at his kills
OMGtaut_gaiming 1 month ago
8:23 that guy has colourblind mode on
andrea jassmann 1 month ago
6:40 the new way to cross loot
LeorsousaYT 1 month ago
hey guys look this time 5:58 five milions kills bro omg
FartBubbleHD 1 month ago
5:59 5000 kills?
mi xel 1 month ago
la majoria son de estados unidos :(
Ken zo 1 month ago
2:42 that why pc is better 😂😂👌
RenzoGT O 1 month ago
Try Do 1.5 in epic moment
kumek gundam 1 month ago
6:00 Hacker He gets a 1000+ kills dude wtf
kumek gundam 1 month ago
i mean 5000 kills
Brimir J. Buason 1 month ago
6:01 Did you see his kills??
Magioula Trilivas 1 month ago
5:10 Like a boss😎😎😎😎
laggy eng/fin 1 month ago
0:50 SUOMI PERKELE
חן -ChenGamingIL 1 month ago
יאללה ישראל
Nostalgia Pura 1 month ago
E o Brazil
Lukey Gaming 1 month ago
Kills
Lukey Gaming 1 month ago
At 5:59 the guy has 50000
Spitzkopf Larry 1 month ago
4:49 that moment when you realise that you fuck up
сука блятъ 1 month ago
Finally no clickbait
RebogetYT 1 month ago
6:00 WTH WAS THIS 5000 KILLS ???????
VanDerTube 1 month ago
8:45 omg
salokin tV 1 month ago
Loser
Phillipa Mahoni 1 month ago
Omg someone from New Zealand was on here!
Alan Knust 1 month ago
Brazil
Mohamed Samakie 1 month ago
5:59 5000 kills hacker
Gabriel lourenço de freitas 1 month ago
5:57 What?!?!?! 5000 kills?
Nexus Katsuø _ 1 month ago
6:00 Look the kills
Rebirth X 1 month ago
5:59 Kills are totally legit 😒😒
ninexis jtr 1 month ago
Jos oot suomalainen mee kattoon mun videot
chavagaming __ 1 month ago
Kill
chavagaming __ 1 month ago
How did that guy got 5000
Weed Aznee 1 month ago
5:58 5000 kills?
¡Stick llegó! 1 month ago
súper moment in MY vídeo in the moment 18:03
Jacoren Griffin 1 month ago
6:03 50004 kills🤔🤔😒
Jacob Negrete 1 month ago
Who remembers the tomato town massacre
Noizzz 1 month ago
5:59 wtf sooo many kils
Blommme 1 month ago
5:58 i got 5000000 kils
TSM _BFs 1 month ago
5000 kills
Josh Lin 2 months ago
6:02 lol he got 5000 kills
ack Riek 2 months ago
HOW DID HE GET 5000 KILLS!!!!!!!!!!!!!???!???
iiDogePowerii -Subscribe 2 months ago
5:57 his kills are..
LIOPlays 2 months ago
7:08
Kayhan Hamidi 2 months ago
At 6:00 look at his kill count lol 5000
Spange Bob 2 months ago
3:37 Thank me now 😂
Delta 2 months ago
5:17 50000 kills
LENNI PUTKINEN 2 months ago
Suomalaisio
stxxry 2 months ago
Loserfruit is from Australia, not England.
Kayleigh watts 2 months ago
Don't press read more.
bartsimpson 2 months ago
6:02 anyone else notice his,kills?
Cuatro Lagz 2 months ago
Look form 3.59 XD lmao
Pro Pro Estonia taavetolen2 2 months ago
1 like = john wick gets happy
Amber Weaver 2 months ago
5:58 why does he have 5000 kills